Racmeister

Teknologi, fremtid, samfund

Ærligt telefirma – point herfra


Dagens lille smil og måske-tip.

Pt shopper jeg efter et mobilabonnement. Som alle andre kigger jeg på hjemmesider.

Jeg er nået til Oister i researchen og checkede lige deres kontaktside.

Wow!

Se lige her… Åbningstider.

Det er en af de første gange, måske første gang nogensinde, jeg har set en virksomhed give konkrete oplysninger om deres kø af spørgsmål, antallet af mails i indbakken, hvornår køen er kortest. F.eks.:

“Nu nærmer sommerferien sig og historisk set, vil kundeservice modtage færre opkald, men istedet modtage flere henvendelser via f.eks. e-mail. Derfor har vi besluttet at ”

Jeg er imponeret. Det er lige før, at det er nok til at jeg køber hos dem.

Skriv et svar

