Racmeister

Teknologi, fremtid, samfund

Ærligt telefirma – point herfra


Dagens lille smil og måske-tip.

Pt shopper jeg efter et mobilabonnement. Som alle andre kigger jeg på hjemmesider.

Jeg er nået til Oister i researchen og checkede lige deres kontaktside.

Wow!

Se lige her… Åbningstider.

Det er en af de første gange, måske første gang nogensinde, jeg har set en virksomhed give konkrete oplysninger om deres kø af spørgsmål, antallet af mails i indbakken, hvornår køen er kortest. F.eks.:

“Nu nærmer sommerferien sig og historisk set, vil kundeservice modtage færre opkald, men istedet modtage flere henvendelser via f.eks. e-mail. Derfor har vi besluttet at ”

Jeg er imponeret. Det er lige før, at det er nok til at jeg køber hos dem.

Advertisements

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: