Racmeister

Teknologi, fremtid, samfund

Hello world!


Velkommen til racmeisters blog

Her vil der blive kommenteret på stort og småt fra teknologiens verden. I pipelinen er emner som teknologiledelse, computerteknologiens betydning for områder uden for selve computerdomænet. Genteknologi. Betoningen vil ofte være på muligheder.

En del læsere vil kende mig fra mange år på Ingeniøren og derfor fornemme, hvad der kan være i støbeskeen. Jeg glæder mig til at skrive og diskutere og inviterer hermed: Tip mig, kommenterer, del, spred. Lad os holde fanen rigtig højt for teknologi.

En forklarende fodnote: racmeister?? What kind of name is that?? Navnet blev en gang i fortiden foreslået af googles gmailtjeneste – mine initialer rac tilsat meister. Med min lettere tysk-o-filitet var jeg ikke i tvivl, det er mit id. Derfor!

Mange hilsner,
God Jul
Rolf Ask Clausen

2 kommentarer

  1. Claus Hillker

    Velkommen til Mester :-)

  2. Tak. Jeg skal gøre mit bedste for at leve op til tysk standard :-)

Skriv et svar

